Effektiv dag..



I dag har sola stått frem på himmelen og jeg har vært litt effektiv. Jeg har fått luket i bed og potter. Ganske utfordrende med stor mage og bekkenløsning. Men jeg har da fått gjort noe:)


Jeg har vært en tur på Plantasjen og kikket på mulige planter. Men jeg klarte og motstå fristelsen til å fylle opp bilen. Ikek så langt herfra så våknet man jo til 30 cm snø i dag tidlig! Alt som ble med meg hjem var to salix trær. Jeg liker å ha masse trær i potter på terassen, det gir god sommerstemning.

Håper på fint vær i morgen også, da står hagemøblene for tur!

4 kommentarer:

MittLilleHjerte | 5. mai 2012 kl. 20:44

Kjempefine trær, er det disse som heter Salix som du skriver om?
Du var flink som motsto fristelsen. Ikke bestandig så lett det..he he

Blåbærtua | 5. mai 2012 kl. 21:06

Så nydelige bilder:)Herligt å Få gjort litt ute..alltid så masse fint ein kunne tenkt seg,så det var jo bra du ikkje falt for fristelsen:)
Fine kveld til deg!

helen og gutta | 5. mai 2012 kl. 22:14

her i stavanger har det også vært litt dryss av snø idag, men forholdsvis fint vær, 3 grader og noe sol, stor kontrast fra forrige helg.

Mona Christin | 6. mai 2012 kl. 00:06

Det var dette jeg også hadde planer om, men det er jo så kaldt som fy... Så smart med stubber som blomsterbord. Mener vi har et par slike i garasjen.

Hvor har du fått tak i de flaskene du viser i innlegget datert 26.april? Sifoner, er det det de heter?

Klem Mona C

Legg inn en kommentar