Fjorårets 17 Mai bord..


Hvert år samles hele vennegjengen hos oss for reker og sprudlende. Det er en utrolig hyggelig tradisjon og jeg tror faktisk at i år er 5 året. Uansett så er det utrolig gøy og dekke bordet i skikkelig 17 mai stil. Ikke så mye rødt på bordet, men hvitt og blått er godt representert.


17 Mai bordet blir sikkert ganske likt i år også. Jeg er med i Bolig pluss sin konkurranse om hvordan dekke et fest bord. Du kan trykke inn her for masse inspirasjon, og jeg blir selvfølgelig veldig glad for stemmer:)

I kveld er det endelig Fredag og den skal tilbringes med quesidilla og snop i sofaen. Jeg har også lovet snuppa at vi skal se tegnefilm sammen.

Ha en super fredag kveld!

4 kommentarer:

Anonym | 11. mai 2012 kl. 17:57

Hei!
Så fint du hadde gjort det. Takk for tips :)
Ha en fin fredagskveld :)
Klem

MittLilleHjerte | 11. mai 2012 kl. 21:02

Nydelig pyntet bord;)
Ha en fin fredagskveld!:)
Janne

Har en drøm... | 12. mai 2012 kl. 00:22

Så flott dekket!!
Ha en fin fin helg ♥

June | 15. mai 2012 kl. 13:41

kjemepfint dekka bord! enkelt og fint, og margeritter er absolutt en av mine yndlinger! lykke til i konkurransen:)

Legg inn en kommentar