Reportasje om vårt walk in..


For noen uker siden hadde jeg besøk av en veldig hyggelig journalist og fotograf fra NTB. De hadde sett bilder fra vårt walk in og ønsket å lage en reportasje fra dette. I dag fikk jeg mail om at reportasjen har vært i flere aviser og flere nettesteder.




Jeg var ikke helt forberedt på at jeg skulle være med på bildene. Det er liksom ikke det som er gøyest når man føler seg som en bolle hvor mage og rumpe vokser i takt med hverandre:)

Her er linken til et av nettstedene hvor reportasjen har vært publisert. Se her hvis du vil!

Ha en flott Torsdag kveld, det lille som er igjen av den!

7 kommentarer:

Har en drøm... | 10. mai 2012 kl. 22:21

Du er jo så fin, ikke noe problem og være med på bilder:)
Og garderoben deres er bare ELSK ♥
Kult med reportasje da, skal inn og titte nå:)

Camilla | 10. mai 2012 kl. 23:43

Helt enig med hun over at du er jo så fin at du har ingen ting å skjemmes over :)
Fantastisk garderobe...en drøm...smelt!!!

Skikkelig gøy med repotasje, grattis:)

Klem fra Camilla

Villa Wikan | 11. mai 2012 kl. 00:56

Lekker walk-in ja =)) Og du ser jo flott ut på bildene =)
Jeg er hvertfall kjempe glad for at vi ordnet et stort rom til walk-in og vaskerom i ett. Veldig kjekt med orden i systemet =)

helen og gutta | 11. mai 2012 kl. 09:56

heldigen som er ett slikt flott walk inn :-) jeg vil også ha!!!

Villa Fagerbakken | 11. mai 2012 kl. 13:47

Syns du var kjempefin med magen din jeg: )
Og for en flott Walk in...
Tenk at vi bygger hus...uten walk in...helt utrolig, men sant...
Derfor litt misunnelig...
Syns dere har det lekkert rundt omkring hos dere!
Ha en fin dag!
Klem Iris

Ceclie | 14. mai 2012 kl. 13:26

Hehe, måtte flire litt. Syns du er fin jeg. Det er noe så vakkert (og misforstå meg rett, på en eller annen måte sexy) over gravide kvinner. Spesielt når man er så heldig å holde seg "slank" ellers på kroppen, foruten babykul og litt ekstra kilo. Med slanke ben gjør det ingenting med aldri så stooor mage :) Uansett, du ser flott ut!

Skulle gjerne hatt et så stort og praktisk walk in selv. Liker forøvrig resten av hjemmet ditt også, stilrent og pent :-)

June | 15. mai 2012 kl. 13:42

sååå fint! å du ser jo helt smashing ut! gøy med voksende mage:))

Legg inn en kommentar